De Businessclub voor de regio Rijnmond

De Businessclub voor regio Rijnmond

Ledennieuws

Uitnodiging feestelijke opening kantoorpand Hoek en Blok Barendrecht

05 - 11 - 2018 - Beste businessclubleden,


Graag nodigen wij u en uw partner van harte uit om op 22 november 2018 samen met ons te vieren dat ons nieuwe kantoorgebouw in Barendrecht klaar is.

Vanaf 16.30 uur openen wij de deuren van ons nieuwe kantoorgebouw en kunt u met eigen ogen zien waar wij erg trots op zijn. U wordt hartelijk ontvangen bij onze hoofdingang waarna u wordt meegenomen in ons feestelijk openingsprogramma met gezellige muziek en lokale lekkernijen.

Programma
16.30 uur inloop en ontvangst
18.00 uur tijd voor een officiële handeling
18.30 uur opening buffet
22.00 uur einde

Aanmelden gaat via deze link of via de volgende website:

http://hoekenblok.m2.mailplus.nl/wpZEc3GKA6cc-1023-50638

Ons adres is Tuindersweg 22, 2991 LR in Barendrecht.

We zien jullie graag 22 november!


Mark de Jong en Nikolaj Hersbach


Wijnproeverij 'Weelderige Wijnen' én relatiegeschenken in het Carlton Oasis Hotel

26 - 10 - 2018 - De proeverij ‘Weelderige Wijnen’ bestaat uit een zestal wijnen mét bijpassende kleine gerechtjes, die heerlijk smaken in het komende seizoen.

Decembermaand is geschenkenmaand! Wij hebben supergave, exclusieve kado's samengesteld; voor relaties, personeel of voor onder de boom!
Tijdens onze proeverij ‘Weelderige Wijnen’ kunnen deze op het ’geschenkenbuffet’ worden bewondert én natuurlijk besteld.
De geschenken zijn door ons met de grootste zorg samengesteld en bestaan enkel en alleen uit producten van hoge kwaliteit.
Wij werken dit jaar samen met Schulz, Schmidt zeevis, Promar Sales, Carlton Oasis Hotel en onze wijnleverancier.

De proeverij is op woensdag, 7 november a.s. van 19.30 uur – 22.00 uur in ‘The Desert Inn’ van het Carlton Oasis Hotel te Spijkenisse.
Kosten bedragen 45 euro per persoon.

Meer informatie of gelijk aanmelden: info@warnaarvanbeek.nl


WWW.DEUKJESDAG.NL

23 - 10 - 2018 - Eindelijk een oplossing voor die vervelende kleine deukjes in je auto. ASN Spijkenisse organiseert maandelijks op verschillende locaties Deukjesdagen. Dan kun je langskomen zonder afspraak en wordt het deukje direct hersteld.
Vanaf 10,-. In Rotterdam, Dordrecht, Oud-Beijerland en Spijkenisse.

Speciaal voor BBC-leden geldt.... 2e deukje GRATIS!

En de koffie ook!


Driekleur en Veldsink gaan elkaar versterken

06 - 08 - 2018 - Driekleur en Veldsink gaan elkaar versterken

Per 1 januari 2019 sluiten wij ons aan bij de Veldsink Adviesgroep.

Wat betekent dit voor de klanten van Driekleur?

Voor de klanten van Driekleur verandert er weinig.
We veranderen het logo op de gevel maar we behouden onze vertrouwde vestigingen bij u om de hoek. Oftewel op onze vertrouwde gezichten kunt u blijven rekenen. Wij blijven voor u klaar staan, maar dan met een nog grotere achterban en onder de nieuwe naam Veldsink-Driekleur.

Waarom deze overname?

Driekleur verzekeringen en de Veldsink groep sluiten qua cultuur en kantoornetwerk zeer goed op elkaar aan. Met het oog op het naderende pensioen van onze directeur Gerry Huis in’t Veld is deze overname tot stand gekomen.

Meer over Veldsink Adviesgroep

Het familiebedrijf Veldsink Groep dat volgend jaar 40 jaar bestaat, is met diverse kantoren al sinds 2000 actief in Zeeland. Door deze overname wordt Veldsink Adviesgroep met 30 vestigingen de grootste speler in de regio Zeeland / West-Brabant.

In de top 100 van grootste intermediairbedrijven stond de Veldsink Groep afgelopen najaar op plaats 8 met een omzet van € 47,3 miljoen over 2016. Driekleur verzekeringen was in die lijst de nummer 48 met een omzet van € 7,6 miljoen. Volgens de Veldsink Groep zal de overname leiden tot een omzet van ongeveer € 70 miljoen.

Mocht je aan de hand van dit persbericht aanvullende informatie wensen richt je mail aan Danny Strijaards
d.strijaards@driekleur.nl


Jullie teamverband, doorgronden op het strand!

21 - 06 - 2018 - Niet strijden tégen elkaar maar opdrachten oplossen mét elkaar. Dat is cruciaal tijdens de management games. Deze games bestaan uit twee fases. In de eerste fase wordt het team opgedeeld in groepjes. Door goed met elkaar samen te werken en daardoor de gevarieerde spellen succesvol uit te voeren kunnen hints verdiend worden. Deze hints heb je nodig voor het goed uitwerken van de eindopdracht in de tweede fase. Een aantal onverwachte wendingen zullen er voor zorgen dat de optimale samenwerkingen binnen het team duidelijk worden. Samen tot een mooi resultaat te komen en inzien wie welke rol in dit resultaat speelt, dat is het doel!

https://natural-high.nl/groepsactiviteiten/management-games/


uitnodiging ondernemerscollege balanslezen 19 juni 2018

24 - 05 - 2018 - Uit de balans en de winst- en verliesrekening valt heel veel nuttige informatie te halen. Uit die van u zelf, maar ook uit die van uw klanten en toeleveranciers. Tijdens het ondernemerscollege balanslezen (in 1 dag) informeren onze experts Nikolaj Hersbach en Jeroen Groot u hoe u zo’n jaarrekening voortaan kunt doorgronden. Vanzelfsprekend staat interactie voorop en kunt u al uw vragen kwijt.

Hoek en Blok organiseert dit ondernemerscollege op dinsdag 19 juni 2018.

Programma
13.00 uur Inloop
13.30 uur Start college
15.30 uur Korte pauze
16.00 uur Vervolg college
17.30 uur Pauze met een eenvoudige maaltijd
18.15 uur Vervolg college
20.00 uur Afsluiting

Locatie
Hoek en Blok, Stationspark 625 in Sliedrecht.

Dit college is bestemd voor ondernemers en managers die meer inzicht willen krijgen in de financiële positie van zijn of haar onderneming. Neemt u gerust een bevriende relatie mee.

De kosten voor deelname bedragen € 175 per persoon. Bent u geïnteresseerd? Op onze website onder Nieuws vindt u een inschrijfformulier. U mag zich natuurlijk ook telefonisch bij ons aanmelden. Na aanmelding ontvangt u een bevestiging met daarin alle relevante informatie.

Graag tot ziens!
Nikolaj Hersbach


Chaud Devant Dealerschap

14 - 04 - 2018 - Nieuws voor alle Horeca gerelateerde BBC leden:

Met ingang van heden is Schulz Rijnvaart officieel dealer van het merk CHAUD DEVANT.

Chaud Devant staat bekend om zijn hoogwaardige, professionele en trendy collectie voor de moderne chef, keukenbrigade en bediend personeel.

Vanaf nu kunt u dus uit het gehele assortiment van Chaud Devant uw bestelling(en) aan ons opgeven!

Voor vragen kunt u ons altijd bellen (078-6920000)


Marjolein Schelling van Tetrix Kantoor gaat de boksring in voor Lymph en Co!

27 - 02 - 2018 - 6 april is het White Collar Boxing Event in het World Hotel Wings. Tijdens dit event gaan diverse ondernemers met elkaar de strijd aan in de boksring voor het goede doel Lymph en Co.
Lymph en Co een stichting die grensverleggend onderzoek ondersteunt om de behandeling van lymfklierkanker te verbeteren.

Marjolein Schelling van Tetrix Kantoor is één van de boksers en hoopt een mooi bedrag op te kunnen halen voor dit goede doel. Op de donatiepagina kunt u ook een bijdrage doen: http://whitecollarboxing.nl/ikknokmeevoorlymph-co/

Knokt u mee?


Sigaren uit Nicaragua binnenkort verkrijgbaar

11 - 01 - 2018 - Beste allen

Vanaf februari aanstaande zullen de humidors gevuld worden met mooie sigaren uit Nicaragua.
We gaan drie merken en veertien verschillende sigaren importeren.

Februari is er ook een sigarenproeverij, deze wordt gehouden in Rotterdam, locatie maken we later bekent.
Wil je hier bij zijn dan kan je jezelf aanmelden via info@cigaronthebar.nl


Terug naar Wateringen

14 - 12 - 2017 - Zoals jullie weten is ons bedrijf vorig jaar volledig afgebrand. Gelukkig kunnen wij melden dat wij morgen weer terugkeren naar ons compleet vernieuwde pand in Wateringen. Uiteraard voorzien van een high end klimaat systeem. Wij zijn erg trots en dankbaar dat alles weer in orde is gekomen.


BBC nieuws

Abel. restaurant afgebrand

20 - 09 - 2018 - In de nacht van 18 op 19 september is Abel. restaurant getroffen door een zware brand. 


Het bestuur heeft Remco en Sigrid laten weten hiervan op de hoogte te zijn en voor ze klaar te staan. Uiteraard gaan onze gedachten naar hun uit en hopen we dat iedereen persoonlijk in ieder geval in goede gezondheid is. 

De botlek Business Club wenst alle betrokkenen heel veel sterkte in deze zware tijd  

Namens de BBC,
Rob, Ernest, Yolande, André en Frederik


BBC rent mee met Harbourrun 2017

03 - 10 - 2017 - Inmiddels al een begrip in het Rotterdamse, de Harbour Run! Een parcours van 10 km met obstakels dwars door de Rotterdamse haven. Een unieke obstacle run! Niet alleen door de bijzondere locatie, de haven van Rotterdam, maar ook zeker vanwege de uitdagingen die jou staan te wachten!

De vijfde editie van de Harbour Run is op zondag 8 oktober 2017 en staat 11.00 uur. De Harbour Run 2017 zal nog spectaculairder worden dan de voorgaande vier edities! Een parcours van circa 10 km voert dwars door de Rotterdamse haven. Je gaat over haventerreinen, over de kades, langs de schepen, kranen, containers en dwars door een aantal havenloodsen. Normaal gesproken zijn deze terreinen niet toegankelijk, op zondag 8 oktober wel voor Harbour Runners! Het parcours is te vinden op de website.

Een aantal BBC-leden loopt dit jaar mee namens de BBC. Dus als je nog geen plannen hebt dit weekend... alle support is welkom!


Zomervakantie

13 - 02 - 2015 -

Beste BBC'er,

Zoals te doen gebruikelijk is er in de maand juli geen netwerkbijeenkomst. Op 25 juni is het BBC Zomer Event. Op 27 augustus is dan weer de eerste reguliere bijeenkomst na de zomervakantie.

Hartelijke groet,

Het BBC-bestuur


Vacatures BBC bestuur

20 - 01 - 2015 - Beste BBC'er,

Zoals tijdens de BBC Nieuwjaarsreceptie reeds aangegeven zijn er per 1-5-2015 twee bestuursfuncties vacant, te weten:

1. Secretaris (huidig André Ponsen): ledenadministratie beheer via CMS website BBC, vraagbaak voor (aspirant)leden/introducés, communicatie via CMS website met leden (uitnodigingen, nieuwsbrieven etc.), plannen en notuleren bestuursvergaderingen. Overige voorkomende werkzaamheden ten gunste van de Botlek Business Club.

2. Algemeen bestuurslid (huidig Gilbert de Veth): organiseren en coördineren van activiteiten (met collega Algemeen bestuurslid), deelname aan bestuursvergaderingen, vraagbaak voor leden tijdens activiteiten, invulling geven aan het zomer- en winterevent, alsook het netwerkontbijt en bedrijfsbezoek. Overige voorkomende werkzaamheden ten gunste van de Botlek Business Club.

Indien je geïnteresseerd bent in een van de functies, dan kun je je motivatiebrief vóór 1 maart aanstaande mailen aan secretariaat@botlekbusinessclub.nl. Een sollicitatiegesprek met het bestuur kan onderdeel zijn van de procedure. Ook voor eventuele toelichting op of vragen over de inhoud van de functies kan via het genoemde mailadres gecorrespondeerd worden.

Met vriendelijke groet,
Het BBC-bestuur


Prettige Feestdagen

22 - 12 - 2014 - Het bestuur van de Botlek Business Club wenst u prettige feestdagen en een succesvol en gezond 2015!